Початкова
школа- основа шкільного життя !
Початкова школа – перша сходинка у Країну знань.
Завдяки плідній роботі адміністрації моєї школи
(КЗ «Верхньодніпровська СШ №1 І-ІІІ ступенів з
поглибленим вивченням іноземних мов», педагогічного колективу, технічного
персоналу,мої маленькі учні долають цю сходинку в атмосфері
добра, розуміння,
підтримки.
Коли
дитина приходить в перший клас, вона не знає, що таке школа. І моя задача –
зробити так, щоб на наступний рік, 1 вересня, вона змогла сказати новим
першокласникам:
Школа – це здорово!
Школа – це цікаво!
Школа – це місце, де думають і творять.
Школа – це цікаво!
Школа – це місце, де думають і творять.
В школі
я все можу, а якщо не вийде, допоможе учитель, допоможуть друзі.
Я намагаюся виростити впевнених у собі людей. Для мене головна задача
початкової школи – сформувати у дитини цілісну наукову картину світу, познайомити її з різними областями знань, і в кожній з них дати можливість
зробити своє маленьке відкриття. Показати способи мислення. Вчити розуміти себе
та інших, виражаючи це в тексті, малюнку, спектаклі.
Мені цікаво з моїми дітьми!
Будьмо знайомі!
Звєрєва Наталія Анатоліївна
Місце роботи
|
Комунальний заклад
«Верхньодніпровська спеціалізована школа №1
I-III ступенів із поглибленим вивченням іноземних мов»
Верхньодніпровської районної ради
Дніпропетровської області»
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
Освіта(найменування вищого навчального
закладу, рік закінчення навчання,
спеціальність за дипломом)
|
2000 рік, Криворізький державний педагогічний
університет; спеціальність «Початкове навчання»; кваліфікація-вчитель
початкових класів.
|
Педагогічний стаж
|
16 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Вища категорія
|
Педагогічне кредо
|
«Відкрити в кожній дитині душу творця,
дати їй змогу пробудитися і розквітнути».
|
Технології, методики та форми, що
використовуються у навчально-виховному процесі
|
|
Під час проведення уроків та виховних заходів
використовую технології: розвитку критичного мислення, інтерактивні,
мультимедійні, ігрові, розвивального та особистісно-орієнтованого навчання.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий